20 најбољих књига о сточићима које ћете желети да приказујете све време

20 Best Coffee Table Books Youll Want Display All Time

Сазнајте Свој Број Анђела

Ко год је рекао да књигу не осуђује према корицама, вероватно није говорио о књигама о сточићима. Мало другачије од читања на плажи или љубавни романи , ово су врсте књига које желимо да истакнемо на истакнутом месту због упечатљивих корица, подебљане типографије и страница запањујућих фотографија или илустрација. Али најбоље књиге о сточићима нису само за украс: Кажу нешто о вашој личности и генеришу разговоре о занимљивим темама. Такође могу да направе невероватно замишљен поклон - онај који примаоцу говори колико га добро познајете!

Сјајна ствар код књига о сточићима је та што постоји један за сваку врсту особе у вашем животу. Можете да нађете једну за дељење као поклон за љубитеља паса (попут Рее Друммонда!), љубитеља историје, љубитеља спорта, заљубљеника у дивљину - чак и оца који мисли да су његове шале смешније него што заиста јесу. Неки су елегантни и софистицирани; други су шаљиви или инспиративни. Да бисмо вам помогли да прелистате све опције, створили смо овај корисни водич за 20 најбољих књига о сточићима објављених у последњих годину дана. Без обзира купујете ли своју дневну собу или тражите бриљантну идеју за поклон, покрићемо вас.

Погледајте галерију двадесетФотографије 1од 20 амазон.цом 29,95 УСД21,24 УС $ (29% попуста)

Озбиљни вртларци и случајни љубитељи цвећа ће ценити ову најпродаванију књигу награђиване 'фармер-цвећар' Ерин Бензакеин. Испуњен је запањујућим фотографијама сезонских цветних аранжмана, као и свиме што треба да знате да бисте их поново створили: објашњење цветова од А до Ж, технике дизајна и 25 водича за упутства за пројекте попут венаца и средишњих дела.

дваод 20 амазон.цом 29,95 УСД18,99 УСД (37% попуста)

Ова прелепа почаст човековом најбољем пријатељу савршен је поклон за љубитеља паса у вашем животу - или било кога ко треба да се увери да пси имају исто толико личности као и људи. Испуњен је портретима више од 100 невероватно изражајних паса, а све их је ухватио дугогодишњи фотограф дивље природе Натионал Геограпхиц Винцент Ј. Муси.

3од 20 амазон.цом 75,00 УСД41,21 УС $ (45% попуста)

Каубојска култура има много више од онога што видите стари западњачки филмови , а француски фотограф Аноук Массон Крантз провео је 12 година фотографишући данашње америчке заједнице ранча и родеа како би нам пружио увид. Ако волите њене рее-ове снимке Родни град Оклахоме пејзажи и ранч њене породице, ово вам треба!

4од 20 амазон.цом $ 24,9918,69 УС $ (25% попуста)

Централ Парк је једна од најпознатијих атракција Њујорка - а можда чак и света. По неким проценама, ово је најсниманије место на свету на свету! Овај званични водич за мостове, фонтане, вртове и стазе у парку сјајан је поклон за некога ко воли град, али не може често до њега. Првобитно објављено 2003. године, ово ажурирано издање укључује потпуно нове фотографије и водиче за недавна реновирања.